Dirt Devil Magnum MPR (M3889) rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Magnum MPR (M3889) rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

markvz 07-05-2014

ik ben nu 7 jaar in het bezit van deze stofzuiger. en ik heb er nog nooit problemen mee gehad, met wat onderhoud op de filters en opvang bak doet dezehet nogsteeds prima. de geluids productie valt wel mee. hij heeft een goed bereik voor mij. kortom een prima stofzuiger voor een kleinere woning.

Hanssop 09-02-2010

Zeer zelden zo'n waardeloos product gekocht. Na 2 maal zuigen moesten de filters al worden schoon gemaakt. Na het uitspoelen van de filters ben je de stofzuiger een dag kwijt i.v.m. drogen.
Om de zuigkracht toch nog enigszins acceptabel te doen zijn moet motorvermogen op volle sterkte hetgeen een enorm kabaal geeft.

Henneke van Laere 26-10-2008

Ik vind dit echt een onding.
De eerste 2 keren was de zuigkracht nog aardig maar daarna was het 5 x niks net als ziggo. Ik krijg mijn vloerbedekking niet schoon gezogen, pluisjes blijven er aan zitten, haren blijven er aan zitten. Ik stofzuig altijd om de dag maar dat is nu een ramp als ik alles met het korte stuk moet doen want met de lange stang krijg ik echt niets weg, dit is niet echt ergonomisch. Dit is een apparaat om van te huilen. Ik maak na iedere zuigbeurt de stofzuiger leeg en spoel de filter helemaal schoon onder de kraan, laat hem een nacht drogen maar het wordt er niet beter op, zuigen doet ie niet.

phoelich 09-07-2008

Ik vind het echt helemaal niks deze stofzuiger. Hij zuigt veel slechter dan mijn oude miele stofzuiger ondanks dat hij een hoger wattage heeft.
Hij rolt niet fijn achter me aan tijdens het zuigen, maakt erg veel herrie en word erg warm. Ook vind ik de hulpstukken erg onhandig zitten, als je bezig bent vallen ze er makkelijk vanaf.

Wienelie Wup 25-05-2008

Prima stofzuiger! Mooi om te zien en doet zijn werk uitstekend!!!
Het is een goedkope zuiger en zal dan ook niet bedoeld zijn voor het zuigen van grote bedrijfsruimtes en dergelijke.
Ook mooi dat de hulpstukken aan de steel onder handbereik zitten.
Sommigen zullen het geluidsniveau te hoog vinden, maar dat vind ik wel meevallen. Hij maakt niet meer geluid dan mijn vorige zuiger. En zolang ben je toch ook niet bezig met zuigen? Mijn klopboor maakt veel meer lawaai.
Helemaal niets op aan te merken dus? Toch wel.
Er zitten twee handgrepen aan de zuiger, voor en achter, maar ik had liever een draaggreep bovenop gehad. Vandaar een 6 voor gebruiksgemak.
Ook vind ik hem wat zwaar lopen, mijn vorige zuiger liep veel lichter achter mij aan tijdens het zuigen.
En verder vind ik het snoer wat aan de dunne kant.
Maar verder tot nu toe niets op aan te merken!

Karin S. 02-04-2008

Ik heb deze stofzuiger bijna een jaar gehad (had hiervoor een dyson) en dit is beslist een stuk minder.
Ik stofzuig een groot oppervlak (100 m2) dagelijks en mijn stofzuiger moet dan ook hard werken!
Motorisch doet hij het nog wel maar de hard-plastic hulpstukken en handvat breken/scheuren erg snel!
Ik koop deze niet meer en zou hem ook niet aanbevelen, Dyson trouwens ook niet om dezelfde redenen.